A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa

 

HBCS logó

Járóbeteg-szakellátók

finanszírozási jelentéseinek auditálása

Járóbeteg-szakellátó intézmények számára végzett szakértői tevékenységünk során átvilágítjuk a finanszírozási adatszolgáltatás gyakorlatát, kidolgozzuk és oktatjuk az optimalizálási javaslatokat, majd monitorozzuk és ellenőrizzük azok hatását, gyakorlati megvalósítását. Az audit eredményeiről írásos vezetői beszámoló készül. Az együttműködés időtartama alatt rendelkezésre bocsátjuk „Kódmester" szoftverünk legfrissebb verzióját, és annak használatát a kijelölt személynek betanítjuk.

Szakértői tevékenységünk három ütemén belül a legfontosabb lépések az alábbiak:

 

 I. ütem: Fajlagos teljesítmény-mutatók összehasonlító elemzése („Benchmarking")

1. Az egyes járóbeteg-szakrendelések forgalmi és teljesítmény adatainak összehasonlító elemzése (összehasonlítás az azonos szakmához tartozó szakrendelések forgalmi és fajlagos teljesítmény-mutatóival)
2. Az összehasonlító elemzés alapján a potenciális veszteség-források azonosítása
3. A magas ellenőrzési kockázattal jellemezhető (túlkódoló) rendelések azonosítása

 

 II. ütem: Vizsgálat interjú-módszerrel („Audit")

1. Az első szakaszban problémásnak ítélt és az Intézmény képviselőivel egyetértésben kijelölt járóbeteg-rendelések részletes, mélyebb vizsgálata. (Kódolási ismeretek, szabálykönyv-ismeret értékelése, kódolás elveinek és gyakorlatának revíziója, a használt panelek felülvizsgálata, panelhasználat következetessége, rendszeressége, társkórházi gyakorlathoz hasonlítás, a kódolt beavatkozások lehetséges bővítése.)
2. A kódolás gyakorlatában és a tényleges betegforgalomban kialakult helyzet feltérképezése, a kódolás hatékonyságát veszélyeztető esetleges ismeret-hiány, motivációs és szervezési zavarok diagnosztizálása.
3. Fenti vizsgálatok eredményeiről és a javasolt elvégzendő feladatokról rövid írásos beszámoló készítése

 

 III. ütem: Javaslatok gyakorlati hatásának nyomon követése („Monitoring")

 
1. A beszámolóban megfogalmazott javaslatok gyakorlati hatásának monitorozása, a tanulmány átadását követő 6 hónapban.
2. A monitorozás eredményeiről, a javasolt további intézkedésekről havonta írásos visszajelzés készül.
3. A projekt eredményeinek összegzése a monitorozás végén átadásra kerülő záró-anyagban.

 

Időzítés, határidők

I. ütem: a szerződés aláírását követő 30 munkanapon belül

II. ütem: a második ütem munkálatait a szerződés aláírását követő 45 munkanapon belül

III. ütem: a második ütem lezárását követő első teljes hónap jelentésének feldolgozásával kezdődik, és hat hónapig tart

 

Kérje intézményre szabott ajánlatunkat MOST!