HBCS logó

 

Tisztelt Partnereink!

Már megszokott módon, de továbbra is büszkén értesítünk mindenkit, hogy 2016.05.30-31-én sikeresen lezajlott az ISO 9001 és ISO 27001-es irányítási rendszereink követő auditja. Ezzel már a második 3 éves periódus első követő auditján is megfeleltünk, ráadásul az ISO 9001-es rendszer tanúsítása már az új, 2015-ös szabvány követelményei szerint történt! Mindenkinek köszönjük a segítséget és bíztatást és a továbbiakban is igyekszünk megszolgálni az eddig kiérdemelt bizalmukat! A HBCS Audit Kft csapata.


 

Kedves Partnereink!

Örömmel értesítünk mindenkit, hogy elkészült legújabb alkalmazásunk, a HBCS besorolási szabályokat online, webes felületen elérhetővé és kereshetővé tevő HBCSKódex®. A program segítségével a napi kódolási feladatok közben könnyen és gyorsan lehet keresni a BNO kódok, HBCS-k között, de lekérdezhetőek a garanciális szabályok, az egynapos ellátásokra vonatkozó szabályok vagy éppen az intézményekhez rendelt csillagos HBCS-k.

A program használatához csak egy böngésző és internet kapcsolat szükséges és máris szabad a vándorlás a linkek és felugró üzenetek segítségével a Homogén Betegség Csoportok világában! A program ismertetőjét elérhetik a http://demo.hbcskodex.hu oldalon, ahol egy csökkentett funkcionalitású verziót ki is próbálhatnak (felhasználónév és jelszó: teszt/teszt).

Amennyiben érdekli Önöket a teljes értékű alkalmazás, 24 órás tesztelési lehetőséget kérhetnek a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen! A program értékesítésével kapcsolatosan keressék Dr. Kőhalmi Ferencet a +36309998380-as telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.


Tisztelt Partnereink!

Örömmel és büszkén értesítünk mindenkit, hogy 2015.06.15-16-án sikeresen lezajlott az ISO 9001 és ISO 27001-es irányítási rendszereink ismétlő auditja. Ezzel újabb 3 évre érvényes az egészségügyi finanszírozási szakértés szakterületen az integrált irányítási rendszerünk tanúsítása! Mindenkinek köszönjük a segítséget és bíztatást és a továbbiakban is igyekszünk megszolgálni az eddig kiérdemelt bizalmukat! A HBCS Audit Kft csapata.


Tisztelt Partnereink!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy megújult honlapunkon "mobilbarát" környezetben tájékozódhatnak cégünkről, szolgáltatásinkról és a finanszírozási szabályokat érintő legfrisebb jogszabályi változásokról! Kövessenek minket a Facebookon is! 

Üdvözlettel: a HBCS Audit Kft. csapata 


Tisztelt Partnereink!

 Nagy örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014.07.23-24-én sikeresen lezajlott Integrált Irányítási Rendszerünk második felügyeleti auditja. Rendszerünkkel kapcsolatban bővebben az Integrált Irányítási Rendszer  menüpontban olvashatnak.   


Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy budapesti irodánk 2014. április 12-én új helyszínre költözött. Az új cím: 1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 14. fsz. 3. Telefonos és email elérhetőségeink változatlanok, megtalálhatóan a Kapcsolat menüpontban. 

 A HBCS Audit Kft. csapata 


Tisztelt Partnereink!

Nagy örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2013.07.22-23-án sikeresen lezajlott Integrált Irányítási Rendszerünk első felügyeleti auditja. Rendszerünkkel kapcsolatban bővebben az Integrált Irányítási Rendszer  menüpontban olvashatnak.  


Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a HBCS Audit Kft. vezetésében 2011. október 1-től változás következett be: a társaság ügyvezetői pozícióját a továbbiakban az eddig operatív igazgatói teendőket ellátó Dr. Kőhalmi Ferenc tölti be.


ONLINE ELÉRHETŐ A CHEMOCONTROL A HBCS AUDIT KFT. SAJÁT FEJLESZTÉSŰ INFORMATIKAI RENDSZERE, AMELY TÁMOGATJA AZ INTÉZMÉNYEKET A KEMOTERÁPIÁS KÉZIKÖNYVBEN TALÁLHATÓ PROTOKOLLOK KÖNNYEN ÁTLÁTHATÓ LEKÉRDEZÉSÉBEN.

A ChemoControl olyan teljes körű kereső program, amelynek segítségével lehetővé válik a kemoterápiás protokollok, gyógyszerek, diagnózisok listázása és összefüggéseinek elemzése. Segítségével összehasonlítható a különböző terápiák költsége, mivel alkalmas a hivatalos Közlöny ár listázására is.

MOST 1 HÓNAPIG  INGYEN TESZTELHETI PROGRAMUNKAT!

A program használatához jelszó szükséges, melyet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre írott levelével díjtalanul igényelhet.


INGYENES EGÉSZSÉGÜGYI JOGSZABÁLYFIGYELÉS HONLAPUNKON ÉS HÍRLEVÉLBEN!

A szabályos finanszírozási adminisztráció feltétele a jogi környezet alapos ismerete. Az új szabályok és aktuális változások nyomon követésében kívánjuk segíteni az egészségügyi szakembereket INGYENES egészségügyi jogszabályfigyelő szolgáltatásunkkal, amely elérhető honlapunkon (Jogszabályok főmenü), illetve megrendelhető elektronikus hírlevélben is, honlapunk bal alsó sarkában. Iratkozzon fel Ön is! Tovább>> 


ELINDULT AZ ONLINE BESOROLÓ SZOLGÁLTATÁSUNK!

A "WeBesoroló" elnevezésű informatikai rendszer segítségével  az interneten keresztül bármikor igényelhető a fekvőbeteg-finanszírozási adatok besorolása. A nagy pontossággal besorolt állományok perceken belül megérkeznek a megadott e-mail címre. Besorolás gyorsan, egyszerűen, biztonságosan. Próbálja ki Ön is! Most minden ajánlatkérőnek 10 ingyenes tesztalkalmat biztosítunk! Tovább >>


MEGSZÜLETETT A KÓDMESTER PROFI!

A Kódmester program továbbfejlesztett változata számos új funkciót kínál. Többek között alkalmas xls formátum generálására, esetszintű elemzések készítésére és segíti a minimum ellátási időre vonatkozó szabályozás betartását. Azok a Kódmester programot használó intézmények, amelyekben a járóbeteg szakellátás finanszírozási jelentéseinek auditálását is végezzük, díjmentesen állhatnak át az új programra. Egyéb Partnereinknek jelentős kedvezményeket biztosítunk. Tovább >>


MINIMUM-IDŐ BETARTÁSA A LEGKISEBB VESZTESÉGGEL!

Tanácsadó tevékenységünk keretében, a struktúraadatok és a szerződött rendelési idők ismeretében megvizsgáljuk az adott havi jelentéseket, és javaslatot teszünk a kódolási gyakorlat alakítására annak érdekében, hogy a minimum ellátási időre vonatkozó szabályozás betartása a lehető legkisebb veszteséget jelentse az intézmény számára. Szolgáltatásunkkal kapcsolatos további információ elérhető az intézményi kapcsolattartóknál illetve munkatársainknál e-mailen vagy telefonon.


A HBCS Audit Kft. szolgáltatásai révén a fekvő- és járóbeteg-szakellátó intézmények többletbevételt realizálhatnak és az érvényes szabályokhoz igazíthatják elszámolási gyakorlatukat.

A bevételek növelése, a fenntartható működés biztosítása minden egészségügyi szolgáltató számára fontos. Minden olyan elvégzett szolgáltatás, amelynek költségét a finanszírozó nem téríti meg, veszteséget termel, így a már elvégzett szolgáltatások maradéktalan és szabályos elszámolása alapvető intézményi érdek. A hibás, illetve szabálytalan adatszolgáltatás komoly károkat okozhat.

Csaknem 15 éves egészségügyi finanszírozási tanácsadó tapasztalatára és képzett orvos-szakértői tudására alapozva, a HBCS Audit Kft. segítséget nyújt a finanszírozási adatszolgáltatás átvilágításában, szabályos kódolási gyakorlat megvalósításában, hatékonysági tartalékok feltárásában.
Szolgáltatásaink: 
- Egészségügyi finanszírozási tanácsadás
- Professzionális egészségügyi kódolás, kódjavítás
- Informatikai tanácsadás és egyedi szoftvertermékek
- Egészségügyi finanszírozási továbbképzések
- Ingyenes egészségügyi jogszabályfigyelés 

Kérje intézményre szabott ajánlatunkat MOST!

Iratkozzon fel INGYENES egészségügyi jogszabályfigyelő hírlevelünkre a bal oldali boxban!